mandag 13. september 2010

Ny uke, nye muligheter

Jeg er vel neppe alene om å inneha noen småforsetter hver eneste mandag? Enten vi skal være flinkere å trene, spise litt sunnere, ha mer struktur på morgenrutinene eller rett og slett bare  - være masse ute!

Jentene mine kommer til meg i dag, og selv om dagen i dag går til korsang for minstejenta og onsdagen bort i dramatimer for eldste, så er det ingen unnskyldning for ikke å være ute de andre dagene.

Vi har holdt oss mye i nabolaget i det siste, ettersom vi nettopp har flyttet. Jeg er stor tilhenger av å la ungene være ute alene i frilek, og det er ikke bare latskap som driver den entusiasmen.

Unger har rett og slett godt av det. Blogget litt om dette her tidligere.

Helga er åpen enda, men jeg håper å lure med meg noen f.eks til Åseliddalen.
Hadde en fantastisk dag der i juni i fjor. Gode minner!




Ingen kommentarer: