mandag 9. august 2010

Noen har blogget om bloggen min. :)

Jeg har jo strengt tatt ikke gjort noen anstrengelser for at denne bloggen skulle vises så veldig godt, men nå må jeg vel det. 
Prestasjonsangsten tar meg etter at ei nettvenninne med en godt besøkt blogg har blogget om meg. Jeg er veldig usikker på hvilken vei jeg skal ta innholdet her og jeg er ultrafersk som blogger, og som bloggleser.

I utgangspunktet var det ment som en liten test for meg selv, om jeg klarte følge opp. Som en dagbok over turene. Noe ungene kunne ha som et minne.
Men det er klart...det er morsomt å sette ting inn i en større sammenheng, og Fullt Hus-bloggen klarer akkurat den kunsten.


Hun har f.eks funnet en artikkel om barn som lider av naturmangel 
og en gruppe som heter Barn av naturen, som har både facebookside og hjemmeside.
Her må jeg inn og lese litt. :)


Så, om det er noen sjeler her inne, så kom for all del med tips til hva som skal til for at dette skal bli en levende blogg. Alt fra design til innhold, linking og hva det skulle være.


Her er iallefall en link til facebook-loggen min, om du vil hive deg med på bølgen.


"100 uteaktiviteter/turer på ett år"

Du setter selv lista over hva som gir "godkjent" turpoeng, men jeg gir meg selv kred for alle uteaktiviteter som gir oss opplevelser eller rød kinn av en eller annen art. Med andre ord - lav list. :)






Ingen kommentarer: