torsdag 5. august 2010

Logg nr 3

Startet dagen med en hodepine jeg ikke har kjent maken til. Kjente ikke noe på morgenen, men etter at jeg kom på jobb ble det veldig fort verre. Måtte rett og slett hjem. Sov i mange timer, og har kviknet til nå på ettermiddagen. Eldstejenta er på overnatting hos ei venninne, så minstepia og jeg fikk litt etterlengtet tid bare oss to. Tok oss en sykkelrunde til Bodin 4H gård, og hilste på en hest der. Ingen andre dyr eller mennesker i sikte, så vi syklet til en barnehage i nærområdet for å spille litt fotball, før vi syklet hjem igjen.

2 kommentarer:

Fredhøy - Gro sa...

Artig blogg! Her må jeg følge med, særlig siden du går i (for meg) kjente trakter! Jeg er oppvokst i det gule huset ved 4h-gården men bor ikke der nå.

SuperJannike sa...

Så morsomt. Du får bare hive deg med på facebook-siden og starte å logge dine egne turer også. :)