onsdag 11. august 2010

Hiv dere med davel :)

Aner ikke om det er noen her inne og leser, men jeg vet jo at vi er en gjeng på Facebook-gruppa.

Selv om målet mitt om 100 turer på ett år er satt for meg selv, så er det ekstra morsomt når flere hiver seg med. På facebook er det enkelt å skrive på veggen, og dermed logge sine egne turer.

Begynn i dag. Selv om de som hang med først er kommet til tur 6 og 7 allerede, så vil jo dere som starter nå har lengre tid på dere.

Kanskje vi ikke trenger bruke nr på turene? For at det skal føles mer motiverende for de som "henger etter", eller? Noen tanker om det?
Jeg bruker iallefall nr inntil videre, ellers mister jeg vel fort oversikten.

I dag har ungene dratt til pappaen, og jeg skal på konsert i kveld. Satser likevel på en egentur i ettermiddag.  Kanskje jeg til og med kan kalle det trening?

Ha en strålende dag folkens :)

Ingen kommentarer: