tirsdag 3. august 2010

Første innlegg i Uteloggen

Tanken bak bloggen er å drive meg selv og ungene til å være mer utendørs. Hvis man kan inspirere eller dra med seg andre i dragsuget, så er det supert. 

Jeg er alene med to barn annen hver uke, og egentlig er vi ganske flinke til å være ute allerede, men jeg har inderlig lyst til å gi dem røde kinn og fine opplevelser så ofte som mulig.

Når det er bare meg prøver jeg å få til litt tøffere turer, og har skaffet meg BOT sitt fjelltoppsamlerkort. De har en gruppe på Facebook her. Jeg har rukket fire av ti topper hittil i år; Finnkonakken, Heggmotinden, Litjtinden og Eidetinden

Målet er å kunne (b)logge 100 uteopplevelser på 1 år fra i dag.

Listen er ikke skyhøy. Om vi er ute en ettermiddag på lekeplassen, så teller det.

Hiver inn en bildekollasje fra en av mine alene-rusle-turer. Denne gang fra Geitvågen. Jeg hadde aldri vært der i april mnd før, og det var rart å se bassenget uten vann.

Ingen kommentarer: