søndag 22. august 2010

Etterlogging

Jeg ser jo at det å holde en blogg oppdatert krever litt. Har ikke fått blogget tur nr 11 og 12, og tenkte slå de sammen i dette innlegget.
















Logg 11 var en utrolig koselig badetur med ungene og deres tante Nina. Sistnevnte hadde ikke trodd at det var såpass varmt i vannet og angret vel litt på at hun ikke hadde med badedrakten.
Vi var i Geitvågen, et yndet badested i Bodø med sjøvann som er sluppet inn i mindre "basseng". Derfor er det mulig å få opp temperaturen noe.

Eldstejenta hadde mast noe voldsomt om å få testet gummibåten vår, og da en nabo forbarmet seg over oss slik at vi faktisk hadde noe å pumpe den opp med, nyttet det ikke å holde igjen mer.

Jeg fikk iallefall mitt første, og antakelig siste bad denne sommeren. :)

Her er noen bilder fra turen:



























Logg 12 var en hardtrening for mor. Samme tur som jeg beskrev i logg 7.Slo rekorden min fra sist med noen få minutter, og tror ikke på å klare det fortere nå. Ble mindre stiv i bena enn sist og kjente at det gikk lettere også.
Håper på sterkere blogging denne uka. Har planer om en stk fjelltur, ettersom barna er hos sin pappa.

Ha ei flott turuke folkens
og husk å logge turene deres på facebookgruppen, enten du vil være med å telle eller ikke.

Ingen kommentarer: